Förlåt!

Du är så grymt söt :*
Jag vill börja med att säga förlåt för att jag inte skrev något igår!
Jag kom hem igår efter träningen (som gick sådär) och var jätte trött. Så jag duschade, åt och när jag gick in på facebook så påminde min kompis Matilda (tack Matilda!) mig om att vi hade en redovisning att skriva tills Fredagen -idag alltså-. Så jag sätter mig och hysteriskt letar efter saker att skriva om. Jag skulle skriva om juveler (ädelstenar) i amerika.. Inte det lättaste att skriva om kanske? Så där satt jag till ca 22.30 (?) och skrev. Ändå kunnde jag bara skriva nästan ett A4-papper, det fanns ingen information om det!!

(bild från skolavslutningen)
Men nu till idag;
Skola idag alltså, inte så mycket att berätta. Vi hade först geografi och sist hade vi dubbellektion i gymnastik. Och eftersom att vår lärare fullkomligt älskar att fiska (vilket många i min klass också gör), så gissa vad vi gjorde -vi fiskade. FATTA VAD TRÅKIGT! Det är typ djurplågeri enligt mig.. Men iallafall så fiskade jag lite, för att göra vår lärare lite glad, haha ^^ Fast jag slängde i de flesta fiskarna jag fick. Och någon fisk fick en kompis.
Imorgon är det träning, eller först är det föreldramöte klockan 14-15, sen börjar min träning klockan..16? och hållar på till 18.50 tror jag :) Sen där på kvällen kommer Jossan till mig. Då hon ska sova hos mig och sen följa med mig till träningen på söndag, det ska bli jätte kul!
 Och nu vill inte blogg.se lägga upp bilder så bilder på mig kommer snart, hoppas jag

Bye Bye ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback