Hemma!

Hej hej!
Då är jag hemma då. Jag har fått så himmla ont i varenda muskel jag har (=träningsvärk)!! Jag kan typ inte böja på benen, haha!
Vi gjorde en massa roliga saker på lägret. T.ex. Danser (både på isen och på marken), sånger och GARVA! Jag orkar inte skriva om allt men på Fredagen hade vi ett ispass, på kvällen när vi kom. På Lördagen hade vi tre ispass, där alla var en och en halv timme tror jag. Men då hade vi också styrka, kondition och sånt också. Och idag hade vi två ispass. Fast det sista var mest lekar och sånt med de "små" tjejerna :)
Idag när jag kom hem och hade packat upp gick jag och Moa och handlade godis (!!), sen flumade vi med  Matilda hemma hos dom också ;)  Sen kom Jojjo hem från stallet och då gick vi fyra till åsbacka.
Hahaha, det var helt galet roligt! :D
Jaha, vad ska jag göra imorgon då? Jo, jag ska ju först åka med mamma till Nyköping och sen vara i stallet klockan fem? Aja, vet inte riktigt ännu..
Ja, sen börjar skolan på Tisdag också..
Men nu ska jag fixa lite innan jag går och sover ^^

Bye Bye ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback