Jag är hungrig..

Godmorgon solstrålar! (hos mig är det sol iallafall)
Jag gick och la mig ganska (eller velidigt..) sent igår kväll men ändå vaknar jag vid 8-tiden. Som ni kanske förstår har jag varigt vaken ett tag nu alltså :)
Jossan ligger och sover men jag ska väl väcka henne snart anntar jag.. Idag ska Jossan följa med mig på träningen, så jag vet inte. Antingen tar vi tåget till S-tälje, eller så skjutsar mamma oss. Vi får se hur det blir liksom ;)
Jahopp då ska man fixa lite andra grejer så det kommer kanske ett inlägg till idag och sen ett ikväll också :)

Ha det grymt!

Bye Bye ♥


gud vad jag saknar sommaren 2011, vi träffades 100 gånger mer då än nu. Saknar dig hjärtat, otroligt mycket!
puuuss

2013-01-03 | 16:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback