Onsdag ju!

Tjenare!
Jag hann verkligen inte skriva igår för det var saker att göra hela tiden. Idag liksom fredag (om man inte räknar med de flesta helgerna helgerna) är mina "lediga" dagar, då jag inte har någon aktivitet. Men onsdagar och fredagar går åt till att göra läxor så jag har inte så mycket fritid annat än på helgerna..
Idag har jag som vanligt varigt i skolan, kommit hem, gjort läxor..aa ni fattar nog vad jag menar :)
Just nu sitter jag och redigerar bilder, jag har inte så mycket annat för mig så.. Sen är jag grymt godissugen.. Det skulle vara riktigt gott, haha!
Igår var det ju träning, och duktig som jag är så har jag ramlat på höften så det gör ont när jag går -.-' För er som känner mig bra vet att jag redan för kanske 9 månader sedan ramlade i ett hopp (på isen) och gjorde illa höften, då mitt muskelfäste i min vänstrahöft spräcktes. Nu har den blivigt bra igen men så igår så ramlade jag.. och vad gör jag? Jo jag ramalr på min högra höft.. Så nu gör den ont. Jag tror inte att jag har spräckt muskeln som förrut men det gör ont när jag går... Bra Moa! Men men, har jag voltaren gel på så kommer det mog att bli bra snart, hoppas jag!


Bye Bye ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback