*Rubrik*

Jaha, då har man kommit hem från stallet, duschat och ätit middag.
Jag red en ur gullig ponny (häst?) som jag antagligen kommer börja rida på lektionenrna framöver. Han är verkligen jätte mysig att rida, bara lite (ganska) stark i galoppen :) Men det är ju kul med en utmaning också!
Mamma har gått på möte så just nu är jag och syster hemma själva, men så fort mamma kommer hem ska jag och söta Moa gå och handla GODIS! Ja, jag vet det är bara Onsdag men det är ju så gott :) Vilken är eran favorit godis? Mina är nog Center eller Gaischa (stavning?).

Ungefär såhär ligger min katt just nu och halvsover. Fast bilden är tagen en annan dag ;)



Nu ska jag fixa håret och sminka mig lite så jag och Moa kan sticka och handla så fort mamma kommer hem ;)

Bye Bye !  


Pyyyssssssseeeeenn :*

moa pratade du med henne ? :)

Kraam <3

2011-08-17 | 20:25:56

Haha jaa :*

Ja, fast vi handlade inge godis :(

Kramis<3

2011-08-18 | 11:05:36

Jag mena henne som du rider hos aa du vet vem,

Krammiiss <3

2011-08-18 | 19:25:46

Vem red du?? skicka pm på fb!!:D Tror jagvet vilken du red..:)<333

2011-08-18 | 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback