Stallet snart!...

...eller ja, om en timme alltså :)
♥ ◊ ♥ ◊ ♥
Jag sitter och äter mellis just nu, för jag kom hem för typ en halvtimme sedan, duktig som jag är har jkag tappat bort min nyckel (vilket iochförsig inte är så ovanligt, men ändå..), så mamma fick komma och låsa upp till mig. Idag var det skola ju, det var väl som vanligt ungefär. Vi fick en matteläxa och nån grej i engelskan.. Vilket påminner mig om att jag ska göra matten nu näe jag har skrivit klart. Har inget att skriva som är sådär speciellt men jag skriver väl om jag hinner ikväll

Jag orkar inte ta en bild men kameran och sen ladda in den osv. Så det får bli en enkel bild tagen med webcam..

Grått linne-Present | Svart linne-H&M | Jeans-H&M | Klocka-o.n.e


åh, jag vill också åka till stallet .. :(

2011-08-29 | 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback