God jul ^^

Alla håller på att åka hemmåt nu, tillbringade julafton hemma med familjen och släkten :3 Fick massa kläder, en bok, presentkort, morgonrock (loooooove :3), raggsockor (loooooove :3) och massa sånt. Ett minus är ju såklart att det är grönt utan, äckligt grönt och ingen snö! Åhhhhh, jag som vill ha snöö!! :C
Imorgon, annandagen, åker vi upp till min moster så att vi också kan fira jul med mina kusiner också :)
Bilder från idag:

glad tjej kolla på Kalle Anka

Julklappar, fast jag glömmde lite saker..

Som ni ser på bilden över den här bilden så finns det en sak "nere" till höger, ungefär... Det är en underställströja, var tvungen att bara säga det ;) Hehe, jag älskar att det är mönster på den :3

Tröjan i mitten till höger med usa's flagga på har en liten guldig dragkedja på ryggen -vilket jag gillar enormt. Jag gillar verkligen när det är små detaljer på kläder/saker, om det blir fint såklart ;)

På tröjan till vänster i mitten har också en liten detalj. I luvan är det usa-flaggan. Hihi, love♥

Jag fick tofflor också :3 Wonderful, eftersom att jag alltid fryser om mina fötter.

Sitter och äter ischocklad, knäck och rischocklad :) Och redigerar lite bilder som kommer upp strax på hur jag har sett ut idag :) Kraam


fick oxå sånna tofflor :3

tror det men jättelika iallafall :D<3

2011-12-24 | 20:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback