Julklappar och lite annat!

Var först på konståkningen och hade julshow, haha så typiskt mig att vara så sjukt nervös... Men men, jag tog mig igenom alla program utan några större missar :) Sen åkte jag och mamma upp för att handla julklappar. Fast jag har fortfarande 2 stycken kvar att köpa till. Sen köpte jag lite andra saker till mig också. Det här:

Klänning från BikBok


Våtservetter som luktar sjukt gott, från H&M


Örhängen från KappAhl


Lösögonfransar från H&M, köpte dem för typ 20 spänn, 30% rea eller nåt ;)


Och sist men inte minst så ville jag brar säga att det S N Ö A R ! ! kkraam :*


håååh, vill oxå ha lös ögonfransar :D

men aaah..

juste, jag skrev till dig på facebook, vad jag önskade mig mer;)

hehe, vet inte om du såg de men jao (:

men puss på dig älskling ♥

2011-12-18 | 12:07:22

SV; aww, desamma kan jag bara säga, det är du som är fiiin! <3

2011-12-20 | 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback