Äntligen ^^

Duktig Moa. Nu har en vinterjacka inhandlats. Blev inte den jag tänkt utan en annan från McKINLEY. Det är svart, med "lurv" (hehe ^^) på luvan.. Ehh, jag kan ta några bilder istället


Happy face!

Vaknade av att Miranda kom inte och väckte mig vid halv 7.. Riktigt skönt, nästan iaf. Vi låg och småpratade lite innan vi gick upp. Vi var själva hemma så vi åt frukost lite sammtidigt som vi spelade wii och ds, hehe :) Sen var dagen iprincip händelselös. Åkte till träingen med Moa som vanligt. Träningen gick bra, var lite trött bara så jag blev så himmla yr när jag gjorte piruetter :S Jennie, vår tränare var isjuk eller nåt så det var tur att Erika höll koll på oss. Annars vet jag inte var som skulle hända ;) Vi är lite. Spralliga. Kommer inte på nåt bra ord. Aa, efter träningen kom mamma och hämtade oss och så åkte vi och köpte min vinterjacka! Jag var hemma för lite drygt en och en halv timme sedan. Imorgon drar jag och Moa (kanske också Mattson?) och åker på allmänhetens i Gnesta, fett soft. På kvällen åker jag till min fina Filippa. Hoppas att jag kan uppdatera där annars så blir det på lördagskvällen, när jag har kommit hem♥  Nu är det dags för att plugga till engelskaprovet..


snyggisnyggsnyygg!

2011-11-03 | 22:33:10

Haha, hur skulle ni klara er utan mig? :P

2011-11-04 | 00:47:27

Walla: Dududu!

Erko: Det skulle inte gå ;)

2011-11-04 | 16:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback