Bio och lite shopping med bästa!

Åkte efter skridskoskolan till Stockholm med Moa. Vi gick och såg Breaking Dawn -den är ju så sjuuukt bra! Sen gick vi runt lite i olika affärer och kollade mest. Me jag köpte 2 tröjor. En från Monki och en från H&M. Sen såg jag ett par så sjuukt snygga högklackade, svarta pumps på BikBok också. Men dom köpte jag inte :P Handlade inte så mycket utav olika anledningar.
1. Jag ska upp och shoppa med mamma och några andra på Måndag eftersom att jag har studiedag då :D 2. Jag (vi) var sjukt trötta.

Imorgon blire träning och sen kanske jag åker på allmänhetens i Gnesta efter det..? Och sen är det Camelius Galan. Men i alla fall så kommer det bilder på vad jag köpte (om ni vill se) imorgon :) Jag kommer seriöst somna snart, fml. 


Jätte fin blogg !

2011-11-19 | 21:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback