...för jag är fjorton år...

hehe, ja alltså. Som jag skrev i förra inlägget så blev jag fjortis idag. Inte bokstavligt talat alltså men jag fyller 14 idag. Fick en ONE PIECE, högtalare till IPoden, böcker (eftersom att jag läser så fort så fick jag 5 böcker) och lite sånt ;) *Happy* I alla fall, hade engelska prov idag och det gick åt skogen. Jag svarde fel på minst 4 frågor.. Sen som vanligt tråkiga lektioner, nästan alla iaf ;) Drog lite senare till träningen med Moa och jag hade redan innan dess fått reda på att nått skulle hända.. Så när jag kom till träningen så var det första jag såg en bild på mig där det stod "GRATTIS FJORTIS MOA! 14 år!!", typ. Och sånna lappar -fast med olika bilder- satt det i hela scaniarinken typ.. Haha mina vänner är så gulliga :3 Menn nu ska jag inte skriva mer. Nu kommer bilderna. Fast jag tog dom med WebCam, orkar inte sitta med kamerasladd hit och dit.

2 helt random böcker xd

Jag failar nåt så extremt när jag försöker se ut som tjejen på bilden

Boken "Jag saknar dig" :)

Och sist men inte minst (och absolut min favorit), Jo Nesbø's Pansarhjärta. Jag älskar hans böcker så det var väl bra?♥


Hmm, klockan är typ halv 10 så jag ska nog gå och lägga mig snart :)


Hej Moa! Vilken asfin blogg du har!

Jag vill bara säga att vampire academy serien äger skiten ur de flesta böckerna (en som har läst hela serien :DDDD) !!! xD Grattis i efterskott!

Kram Klara ;D

2011-11-12 | 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback