Godmorgon sötnosar :3

Sry. Jag skrev inget igår.. Hann inte, orkade inte, ville inte. Kan berätta lite snabbt om gårdagen. Först skridskoskolan, såg då också att jag skulle vara flaggflicka samma dag kl 4. Men jag åkte hem åt lite och sen åkte vi iprincip upp till Scaniarinken igen. Kom efter det hem och åkte med Sayuri och Matilda till en dans i Mölnbo där vi skulle servera och sånt. Det är en sån här grej till klasskassan... Jag var hemma vid halv tolv och då kändes det inte som att det var läga att sätta sig vid datan och blogga. Egentligen var det ju träning idag men jag vaknade imorse med världens huvudvärk, ont i halsen och lite feber. Det var inte direkt läge att åka upp till träningen då... Buhu! :( 
Jag vet inte direkt vad som kommer hända idag. Men jag uppdaterar senare idag eller ikväll. Puss♥

I love you♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback