Just a dream

Jag hade typ världens underbarast dröm för någon dag sedan. Men jag kan inte berätta den för eftersom att jag vet att en av personerna som det handlade om kommer läsa det här och det som hände var väl inte direkt kul, eller jo för mig var det ju det men aa...

Skola, träning, matte, blogga och sova. Så har min dag sett ut. Eller jag kommer att gå och lägga mig ganska snart efter att jag skrivit klart ;) Träningen gick bra, väldigt bra faktiskt. Jag börjar bli ganska bra på "sitt sitt" (en piruett för er som inte visste det). Och sen fick vi tillbaka våra historia prov, jag fick ett äckligt C. Fast i och för sig så hatar jag historia så det kanske inte var så konstigt..? Jaja, imorgon är det gympa, träslöjd, svenska och nått mer tror jag.
Sen ska jag hälsa och önska lycka till till alla mina fina konståknings tjejor som tävlar på Lördag-Söndag. Jag vet att det kommer gå bra för er♥
 När du sa att du älskade mig, var det sant. Eller ljög du som vanligt?


Taack maoam! Ha det så kul på träningen :P

BTW Jag kommer på lördag i alla fall!

2011-11-25 | 13:47:58

tack och det gick bra!!! ;) trea och stog allt, tillomä dubbel flipen :D

2011-11-26 | 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback