Kan man dö av trötthet..? Isåfall dör jag nog snart...



Rubriken säger nog det mesta om hur jag mår just nu. Jag har hört att om amn tog vaccinet mot svininfluensan kunde ge biverkningar. T.ex. någon sjukdom som gör att man blir jätte trött (kommer inte ihåg vad den heter). Och eftersom att jag tog sprutan så kanske jag har fått den sjukdomen för jag är trött konstant. Eller så handlar det om attt jag tränar 5-6 dagar i veckan och att jag går och lägger mig sent för att jag måste ("måste") plugga. Iaf, idag var det först träning i Scaniarinken och sen i Gnesta sen hade jag en halvtimme på mig att fixa iordning mig till en middag som jag skulle på idag. Det var en grej i stallet. Camelius Galan. Här är lite bilder på hur min klänning såg ut och lite hur jag såg ut i övrigt också ;)




Det kommer kanske en dagens vill ha! sen. Vi får se om jag orkar. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback