När vindarna vänder.

Hejsan hoppsan, när julen kommer är varenda unge glad... Visst går låten typ så? Jag kommer inte riktigt ihåg. Jaja, sitter och skriver på min historia/berättelse/novell, aja jag vet inte riktigt. Har bara skrivigt sisådär 13 sidor, jag känner mig jätteseg för jag har världens hjänsläpp... Vet inte vad jag ska skriva i den riktigt. Egentligen skulle jag vilja att den tog slut snart men jag kommer inte på ett bra sätt att "komma" till slutet. Hmm, där fick jag mig en tankeställare o.0 Usch vad jag fryser, ni vet sådär rikitgt äckligt mycket. Bara man inte går och blir sjuk för det skulle ju vara tråkigt. Nej men nu ska jag fortsätta skriva för jag tror att jag har kommit på nåt nu ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback