Svar på kommentar och kvällen.

Först vill jag svara på en kommentar som jag fick tidigare idag. Frågan var  var vart mitt drömresemål gick. Svaret är: Jag skulle gärna åka till Miami, där har jag aldrig varig men jag skulle gärna åka dit. Annars har jag inget speciellt ställe jag vill åka till. Fast Egypten skulle jag gärna åka till igen..
Nu om idag. Jag gick till Moa vid åtta. Vi gick till Stopp och handla godis och sen drog vi till henne och var med hennes syster och flumma :) Jag gick hem typ kvart över 9 och jag har alltså vart hemma i typ en kvart.. Imorgon blir det först träning i Scaniarinken och sen åker jag på kalas hos min kusin, Pelle! Inte så mycket mer jag skulle säga, puss♥


Länkning på 800-1200 bes, WIN OR LOSE

Lycka till, puss

http://mimmiiiss.blogg.se/2011/november/bli-vecka-46s-blogg.html#comment

2011-11-13 | 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback