Aktiv Lördag ♥

Började dagen med att stiga upp klockan 6 för att vid 7-tiden åka till S-tälje med Moa och ta hand om skridskoskolan. Sen var också mina gryma vänner Kathrin och Erika (m.f) där♥ Det var typ 50 ungar och 20 st av dom kunde åka skridskor.. Sen skriker alla föräldrar om att man måste bära just deras unge. Vi var liksom 6 personer som skulle åka fram och tillbaka där.. Aja, var hemma runt halv 11 :) Väl hemma slängde jag mig i sängen för att spela lite ds och vila lite. Vid 14.45 åkte jag med mina fina tjejer Moa, Mattson och Jojjo till stallet där vi skulle på en kurs. Vi lärde oss vårt Lätt B:1 program, i dressyr som vi ska tävla i nästa helg. Då ska vi hopptävla också. Det gick ganska bra för mig, lite småmissar lite här och där. Kom hem och satte mig vid datan och beställde 3 par strumbyxor från Teijas skateshop.
Just nu sitter jag med familjen och tittar på Rio. Den är så sjukt gullig :3 Men här är lite random bilder men för er information. Jag kallas MAOAM på konståkningen, det har Bella kommit på, haha!



Föresten, nu ska jag spela lite Super Mario Bros, på wii, bye!


haha men det är ju seriöst asbra namn, moa m, om a och o byter plats i moa blir det mao + a +m (martinsson) MAOAM ! ;)

2011-10-16 | 13:44:09

hahah bella ;)

2011-10-16 | 20:29:04

Ni är ju för söta ;)

2011-10-17 | 15:54:58

jag kom på en till sak ! sista a:et hade ju ingen betydelse sa jag nyss, men två första bokstäverna i martinsson är m och a, och så måste vara bakofram för man kan inte bara ta det sådär, MAOAM !

2011-10-17 | 16:53:46

Hahaha det har alldeles rätt i Walla :D Det är någon konstig blandning av mitt förnamn och efternamn!

2011-10-17 | 21:08:00

...lite förkortat ^^

2011-10-18 | 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback