Betyg !

Jag kom precis hem från skolan. Jag var där med pappa för att gå på ett slags utveckingssamtal -fast med alla lärare :) Det var kul för att jag fick bra betyg, bättre än vad jag väntat mig. Jag fick A (motsvarar MVG) i Svenska, Religion, Bild, Matematik, Idrott, och Syslöjd. Sen hade jag B (motsvarar VG+) i Träslöjd, Samhällskunskap, Franska och Geografi. Och till sist ett C (motsvarar VG) i Engelska. Hmm, det där C:t ska bli minst ett B! Jag blev riktigt nöjd med mitt A i religion för det trodde jag verkligen inte :)
Btw, så är det Fredag imorgon. Sista skoldagen innan lovet. Och Höstlovety har jag längtat till nåt så enormt! Blir väl att träffa en massa trevliga människor då :) Ha en fortsatt trevlig kväll ♥


har ni också dom nya betygsomsätningarna??:)<33

2011-10-29 | 14:57:46

Ja, det har vi :)<33

2011-10-31 | 18:59:51

Grymt bra betyg!! ;P <3

2011-11-05 | 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback