Dags att gå och sova?

Jag kanske ska dra det där med rubriken nu på en gång. Hehe jag kom nyss hem från stallet, duschade och åt en macka. Vanligtvis brukar jag vara hemma runt halv 9 men eftersom att vi cycklade dit vid 2 istället för 5 så kanske ni förstår att jag kom hem något tidigare... I alla fall så när jag hade ätit så skulle jag precis gå och borsta tänaderna (osv) när jag kom på att klockan bara var halv 7.. Jag blir verkligen förvirrad av det här med sommar/vintertid. Liksom kan vi inte göra som Rysslad och bara ha sommartid? Ungefär samma sak händ i morse när jag vaknade vid 07.10, stressade som en galning och kom på, när jag nästan var klar, att det är höstlov den här veckan.. Jag känner mig så duktig. Vi red ut en tur förbi hollsta och lite sånt och pysslade med hästarna efteråt. Ingenting speciellt med det. Imorgon drar jag med några kompisar upp till Stockholm och shoppar! Det ska bli grymt! Jag ska faktiskt sätta mig och fortsätta skriva på min berättelse (om man nu kan kalla det för det), har inte kommit så långt, bara 13 sidor.. Men jag har hjärnsläpp så det kanske blir en kort historia. Jag har nämligen redan en ny story på gång. Jag kanske skriver lite senare, och så kanske ni får se en liten del ur berättelsen. Om jag orkar skriva då villsäga. Opps, vilket långt inlägg, undrar om någon ens orkade läsa ner hit?


jag gjorde de ! ;)

2011-11-01 | 14:12:46

Bra gumman. Jätte duktigt ;)

2011-11-03 | 07:29:10

godmorgon:D

2011-11-03 | 07:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback