Flaggflicka

Först skolan, som vanligt. Kom hem och hade lite "kalas" för min lillasyster. Egentilgen fyller hon år imorgon men idag kom Elin (hennes kompis) och hennes familj :) Så vi fikade och pratade lite som allt möjligt. Åkte vid 6 till Södertälje där jag skulle vara flaggflicka på dagens SSK-martch. Eftersom att jag tränar där så ingår det även att vara flaggflicka då och då. Det gick väl bra, anntar jag ;) Sen finns det en film också men som ni kanske vet är min kamerasladd borta så jag kan inte lägga in den på datan! :( Fast mamma ska antagligen köpa en ny :3 Men nu ska jag faktiskt gå och sova så jag hinner upp i tid imorgon. (Hehe, jag försov mig idag..) Pusss♥

En bild från KM förra året.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback