Inga bilder!

Har suttit i skogen och frysit hela dagen.. Roligt, riktigt roligt. Eller nej. Väldigt tråkigt tråkigt föresten.. Kom hem och jag hade fått mina kläder från h&m. Dessvärre har min kära mamma glömt kamerasladden hos en vännina så jag kan inte ladda upp bilder! Det är iaf ett par tumvantar, 2 linnen (ett svart, ett vitt), 2 par jeans (har jeans brist så fick bli ett par mörkblå och ett par svarta) och 2 par långärmade tröjor.. Sen har jag också beställt en kofta som inte kommer komma förren i mitten av November! Jag kommer inte kunna vänta tills dess! :( Riktigt tråkigt alltså! Men men.. Juste, ni kanske minns att jag skrev att Jossan skulle sova hos mig idag? Hon kunde inte för att hon blivigt sjuk, typ! :( Men nu ska jag plocka disk ur diskmaskinen, Jippie! Eller nej, det är också tråkigt. Bye! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback