Ooo, Moa är duktig

Hehe, förlåt för rubriken men.. Det gick super bra i stallet idag! Jag tror aldrig att jag har ridit så bra och fokuserat i hela mitt liv faktiskt :) Dock hade nog min (okej, inte "min" som i "min egna" men min sötnos iaf) ponny lite träningsvärk sen konditionsträningen igår som jag berättade lite om i inlägget här nedan ↓, vilket jag fullkomligt förstår som han sprang (galopperade) på fältet.. Vi övade på drassyrprogramet och iprincip allt satt riktigt bra. Vägar, tempoväxlingar, halter, volten, framdelsvändningar, jaa. Det mesta helt enkelt. Imorgon blir det träning igen ja.. Har ingen direkt lust att åka tåg/buss i ca en timme. Esch, ska nog plugga lite nu, puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback