Potatis och kabelkanaler

Kom hem från Fabbe för ett tag sen, vi var där nästan alla från klassen och plockade potatis ;) Dom odlar en massa saker och bland annat potatis. Så vi kom dit och blev nästan klara med allt och sen så får vi pengar till klasskassan! Det var inte så jobbigt och sen slapp vi ju en lektion också. Fast skulle hällre slippa religonen än matten -.-' Sen blev jag ju tvungen att skippa träningen, inte så kul.. Imorgon ska jag städa och plugga typ hela dagen, eller efterskolan såklart. Juste, måste bara berätta en sjuk sak. Vi har haft sånna här kabelkanaler men vi skulle typ ta bort dom. Sen hände någonting så nu är alla, precis alla kanaler borta! Buhu :( Men ändå, då kan jag ängna mer tid åt att klara ut alla mina wii spel. Det är ju en bra sak i alla fall :3 Hmm.. Ska duscha snart och redigera lite bilder också tror jag ^^  Bye♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback