Söndag och Måndag

Jag skriver lite snabbt om gårdagen först: Mot S-tälje först och träna. Gick faktiskt ganska bra, jag stod min dubbelögel, riktigt stolt är man ju. Haha! Sen drog jag och resten av Jojjo & Compani till stallet på kurs. Vi konditions tränade hästarna på en äng och det gick väl bra? Ni kanske inte förstår vad det här har med kursen att göra och så men alltså såhär, på Söndag är det det årliga kubbtävlingen på stallet. Det ingår hoppning, dressyr, terräng, fysisk test (utan häst) och ett skriftiligt prov. Man är 2 st på en häst så det finns en sammarbetestävling också. Förutom det är det också "vem har finast häst?" och "vem är trevligast i stallet?"-tävlingar också (etc, etc..) Ja, så vi hade alltså terräng igår. Idag på lektionen blire dressyr och hoppning.
Heippa, kaikki söpö! Nyt syön, mutta minä kirjoitan tänään.

Hehe, ja det är finska och det betyder typ "Hejdå, alla söta! Nu ska jag äta, men jag skriver ikväll."



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback