Dagensköp

God kväll alla!
Idag lyckades jag vakna (av mig själv) väldigt tidigt, eller ja.. kl 06.30 ungefär. Jag hann precis bli klar att ringa Moa och möta henne för att gå till skolan vid 07.45.. Idag hade vi en av de roligaste lektionerna (enligt mig och många andra) -vi hade träslöjd. Alla i min klass vrkligen ÄLSKAR träslöjd. Alla killar smider knivar, typ jakt/fiske och hobby-knivar. Medans vi tjejer gör lite annat. T.ex. Skåp, halsband och skålar. Träslöjden var även den sista lektionen, alltså slutade vi kl 14.20 idag om jag inte minns fel :)
Idag blev det ingen träning för mig heller, men det är bäst. Eftersom att jag har ont i höften fortfarande så känns det bäst att inte träna så att jag inte skadar mig mer. Men ändå, fett tråkigt att missa träningen :( Iaf så gick jag och Matilda och köpte lösnaglar till mig och ett nagellack. Sen gick vi hem till henne och vi gjorde inget speciellt. Och ja, sen gick jag hem och här är jag nu. Hemma.
Hmm, nu gnäller mig katt extremt mycket.. Jag ska gå och kela med honom lite innan jag ska sätta mig och plugga och sen är det hopp i säng!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback