[...] dags för fradagsmys!

Jag kom precis hem från skolan, jag älskar känslan av att sluta skolan på Fredagar ♥ Helt okej dag, vi hade Svenska, träslöjd, musik (typ) och idrott (=lätta lektioner).. Jag är grymt godis sugen :3 Kanske drar och köper lite senare, och jag tar nog med mig Moa då. Varken hon vill eller inte ^^
När jag kom hem från skolan möttes jag i dörren av 2 små ungar, det brukar bara var en liksom.. Men mamma och Mirra var och hämtade min brorson Adi från dagis idag, och min bror kommer ikväll :) De ska sova här fre-lör-sön och åker hem Söndag morgon om jag inte minns fel. Mamma åkte precis och handlade så jag är typ barnvakt vilket påminner mig om att jag måste kolla till dom nu. Jag ska bara skriva klart först. De där ungarna asså... Haha! Imorgon kommer söta Filippa till mig, hon åker hem på Söndag hon också :) Nejmen nu måste jag kolla vad ungarna gör, det blev plötsligt velidigt tyst. Ett teckan på att de gör något som de inte borde göra.... Men jag slänger upp en bild först.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback