^^


Jag har några hissar samt några dissar så, enjoy!
Hiss:
~Jag måste hissa vädret som har varigt de senaste dagarna, solsken och runt 20-25 grader!  Dock kommer det bara hålla i sig nu på helgen och sen kommer vintern.. Man får verkligen njuta så länge det varar.
 ~Åska och blixtar. Jag vet inte, det kanske är en konstig sak att hissa men jag fullkommligt älskar att sitta ute på altanen när det  åskar och blixtrar! Inlindad i en filt och sen bara sitta där och lyssna. Hmm. Är det bara jag som tycker om det?
~Födelsedags morgon. det måste vara det bästa som finns, när man vaknar av att hela familjen kommer in med frukost, 2-4 paket och ett litet ljus :) SÅ firar vi alltid födelsedagar. Och jag vaknar oftast tidigare så då är det så mysigt att höra när paketpappret prasslar och det fixas och donar i köket :3 Underbart!

Diss:
~Tidig helgmorgon. Att gå upp klockan 6 nästan varje helg är inte det bästa som finns. Man vill ju sova ut när man entligen får det! Men, vill man hålla på med konståkning så gör man vad som krävs. Oavsett.
~ett ostädad rum är nog det jobbigaste som finns. När det bara ligger kläder och saker överallt. Jag hatar att städa, men eftersom att jag typ får panik när man inte kan gå fritt i rummet eller det ligger saker överallt så måste man ju städa ibland..
~Nya Facebook. Det kan inte bara vara jag som tycker att det suger att fb förendras hela tiden. Man bli bara förvirrad och jag fattar typ ingenting :0



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback