Fett glad tjej asså!

Igår kväll så tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg på morgonen men duktig som jag är¨så försover jag mig.. Sen när man går till skolan bokstavligt talat S P Ö R E G N A R... Jaja, sen bada vi på en lektion, eller aa. Vi gick till badhuset och skulle simma 200m (inte äns svårt lixom, förstår inte grejen?) och sen dränkte Moa mig, haha! Aa, sen fyller ju Jojjo 17 år idag!!!!!!! Såklart så kom jag, Moa och Matilda och "firade" henne. På vårt sätt givetvis. Hehe, vi smällde upp en tråta i ansiktet på henne xd ojojoj!
Jag och Moa cycklade gärnet till stallet, jag fick rida en grymt söt häst! Det gick faktiskt velidigt bra idag, vi hade ett någorlunda lungt tempo jämfört med i vanliga fall hehe.. Det var en grymt gald tjej som cycklade hem från stallet idag och det är väl bra?
Men nu ska jag ta mig en macka (sorry om jag skriver konstigt men jag är flumm.. xd) och sen ska jag nog sova.

crazy, it's just crazy..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback