Förlååt!

Fan, sämsta bloggerskan på jorden här med dåligt samvete.. Bloggade inte igår, knappt i fredags och ingenting idag än så länge.. Inte bra liksom
FILIPPA KOM IGÅR och hon sitter faktiskt bredvid mig just nu, haha :3 Igår sålde jag hon och Moa bullar/kakor/mackor (osv osv) på nån danssak? Lalala, haha fett tråkigt.. Men men , vad gör man inte för att få pengar? :) Idag pallrade vi oss upp klockan 7 (?) för att kl 8 åka till S-telje och träna, eller asså jag och Moa tränade, Filippa kollade på hihi! Sen skjutsade Moas mamma hem oss men när vi va utanför min dörr upptäcker jag att jag inte har någon  nyckel!..inte bra. Men min snälla pappa kom faktiskt med en nyckel så att vi kunde byta om för att sen åka på invigning i stallet :) Aa, vi ska typ äta snart, sen drar min falmilj till badet men jag och Filippa stannar hemma och..hmm... jag vet inte riktigt, fotta kanske? Aja det får vi se då :)
Haha Filippa sover typ, lilla gumman.. Jag tror också att jag kommer somna snart asså, fatta vad trött jag är. Men Filippa åker hem typ halv 7 tror jag och nångång efter det så kommer jag uppdatera igen.
Ha en fortsatt trevlig Söndag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback