Mat..

Jag ska äta middag snart men jag tänkte hinna med ett inlägg först.
Jag kom hem från en riktigt lång skoldag -vi slutar klockan 4 på onsdagar!-, så jag kom hem för typ en och en halv timme sen. Vi har typ inte gjort något kul idag. Bara rasterna har varigt roliga iprincip..
Jag är så himmla godissugen.. Jag hoppas att Moa vill följa med mig till Stopp och handla? :)
Men först: LÄXOR!... Inte kul asså, vi fick franska läxa idag, sen fick vi även någon jobbig ska i geografin.. Vi ska typ kunna massor av stater i Nordamerika (u.s.a), absolut inte alla men några :) Sen hade vi ett litet "prov" om alla länder i Sydamerika/Centralamerika.. Sen har vi matteläxa.. osv osv.
Ja vi har alltså massor av läxor



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback