Nu är det fredagsmys

Hej alla söta!
Jag har precis ätit middag, det var faktiskt gott, haha! ^^
Jag har typ panik just nu.. Jag måste skriva klart redovisningen tills på måndag, men jag hittar inte det sista som jag behöver! Inte roligt alls.. Men jag letar på och hoppas på ett mirakel.. Haha!
Idag har jag varigt i skolan och det var ju som vanligt. Förutom att Marren tappade en stol på sin tå så att det började blöda jätte mycket, det var fett läskigt och jag satt lixom bredvid så jag och jag såg hur det blev blodpölar på golvet och en massa skit! Men men, det var inget farligt eller så, han åkte till vårdcentralen där han fick sy 2 stygn och sen var det inget mer med det.
Aja men nu måste jag sticka!
Bye Bye ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback