Ont i halsen :(

Först måste jag berätta om förra träningen i Tisdags. Jag och Moa missade bussen, så vi tog en buss till S-telje C där vi satt i en halvtimme (då hade redan tåget hem gått..), sen tog vi en buss till Hamn där vi väntade i kanske en kvart på att tåget skulle komma kl. 21.53.... Jaa, vi var typ hemma vid 22.20? Det blev riktigt sent alltså.
Igår var jag i stallet, det blev också sent! Jag var hemma vid....21.30? Och så till idag. Träning gick faktiskt veldigt bra, jag tränade lite till testet, sen lite annat också :) Sist så skulle vi köra idioten (en slags "lek"), med 10 upphopp på varje linje. Inte så jobbigt kan man väl tänka men efter att ha gjort det 10 gånger blev man minst sagt slut.. Moa's mamma skjutsade oss hem och sen ja, nu är jag hemma. Jag sitter och laddar ner musik till iPoden ^^ Som jag har berättat förrut har alla låtarna raderats så nu bygger jag sakta upp min spellista igen!

Jag fick just precis nu reda på att jag ska på bio imorgon och att vi kommer åka ganska direkt efter skolan antagligen.. Men jag hoppas att jag hinner med ett inlägg först, innan vi åker!
Ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag plugga -.-''



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback