Ska jag sluta blogga?

Ska bloggen läggas ner? Ja/Nej
Det känns meningslöst att försöka blogga hela tiden och vara uppdaterad här när ingen ändå läser..

Men skit samma, nu till idag.
Jag och Moa tog som vanligt tåget till S-telje och till träningen :) Buss skiten som egentligen ska vara framme 16.35 kom fram typ 16.38 eller nåt sånt.. Inte världens grej men då bler vi ju lite senna, bara för att någon gammal busschafför kör som en snigel -.-'' Vi tränade bara i en och en halvtimme, så vi övade på programmet och sen hade vi nästan bara styrka och konditionsträning! Hmm, idioten, saxning, åka det snabbaste man kan, upphopp, armhävningar m.m blev det för oss, och vi som redan hade träningsvärk från förra träningen i Tisdags! Imorgon blir det skogen hela dagen, hoppas att det blir fint väder så kommer allt bli bra :) Det påminner mig om att jag måste fixa matsäck och sånt tills då så nu måste jag dra, bye bye bitches♥


lägg inte ner den!! <3

2011-10-01 | 09:38:41

neeeej! älskar din blogg, sluta aldrig blogga sötnos :) <3

2011-10-02 | 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback