April-väder, eller vad?

Jag förstår mig inte på det här vädret. Seriöst, först regnade det i några dagar, sen upphåll, regn, sol och nu regn igen.. Jag blir nästan deppig av regnet.. Haha :P Nej men, har ju inte bloggat på några dagar. Tänker inte komma med nån kass ursäkt men jag har faktiskt inte hunnit och sen har jag inte direkt haft nått att blogga om, liksom hur kul är det att läsa "hej, jag har varit i skolan/tränat/stallet nu ska jag sova. hej då".. Typ det jag skriver just nu då. Nej men jag har fixat en video som jag ska ladda upp när jag hitter kamerasladden.. Men jaja, den måste ju finnas nånstans?! ;) Aja, sitter och har det allmänt bra och lyssnar på massa bra musik :D Ska snart sätta mig och plugga lite. Hoppas att allt är bra med er, kram


Fin du är , jätte fin blogg också ! :)

2012-04-30 | 10:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback