Duktigt.

Tror jag har lyckats.. Jag råkade köra på en lite vall av snö som var mitt i backen, där det var som brantast såklart.. Iaf så kör jag rakt på den och ramlar såklart. Först gled jag sittandes men nr jag ska resa mig så ramlar jag framåt och börjar rulla ner för backen. Mitt i den svarta backen och jag stannar inte förrens backen går över i röd och det blev lite planare. Och ni kan ju fatta det där med att rulla med snow-board, jag menar det går ju typ inte? Så nu har jag jätte ont i ryggen. Toppen! Var tvungen att åka hem till stugan, det suger. Hoppas att jag kan åka efter lunchen men just nu vet jag inte faktiskt.. Aja tror att vi ska äta snart och så.. See ya! kramar


Aj, det verkade göra rätt ont :/

Själv så har jag vart med om världens vurpa en gång när jag åkte slalom..

Men jag hoppas det är bra annars? :)

2012-04-08 | 19:20:43

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

2012-04-08 | 20:50:14

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-08 | 22:24:25

veckans blogg är nu avslutad om du inte vann anmäl dig igen! :)

2012-04-09 | 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback