Engelska ♥ Moa = osant

TRYCK F5.



Hej alla. Sitter och pluggar ihjäl mig. Har engelska prov imorgon och jag ska få bra betyg. Punkt. Engelska är nog mitt absolut svagaste ämne, tillsammans med historia. Men vänta bara, nästa år.. då kommer betygen höjas mer. I PROMISE.
Men nu måste jag fortsätta plugga. Himlar vad jag är trött på skolan, ska bli så skönt med påsklov. Uppdaterar senare, kram.


Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Gå isåfall in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör, gå in på kategorin "tjäna pengar" om du inte hittar det.

Jag var lite skeptisk mot det i början, men nu efter ca en vecka så har jag tjänat ungefär 1800 kronor, helt otroligt ju :)

2012-04-03 | 08:40:13

tack din med! :D<3

2012-04-03 | 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback