Fullspäckad dag

Lingonveckan. Veckan kunde inte startat bättre..
Min dag började redan klockan 2 på natten/morgonen utav extremt ont i magen. Tog en ipren men fick ligga vaken i 45 min innan jag kunde somna om..
Sen skola, haha awesome en rast var. Alla satt i klassrummet och jag och Moa skulle rita av alla killarna. Hur de kommer se ut om några år. Och ja, det blev mycket skratt den rasten, väldigt mycket, haha! Dagen flöt på rätt bra, fick tillbaka engelska-provet, fick ett C. Som vanligt. Efter skolan gick jag till Inter Sport, köpte ett hopprep och vantar, båda till konståkningen. Sen köpte jag även 2 tidningar på Stopp, ELLE och CHIC. Kom hem och låg och läste de medans jag åt fruktsalad. Sen stallet, det gick så hääääääär bra! JAG ÄR SÅ GLAD! Red min fina och fick världens underbaraste galopp, han är så bäst, min prins♥ Sen kom jag hem vid halv 9, duschade och har gjort läxor. Nu ska jag kela med kissen min, sen är det dags att sova. Har träning imorgon, love♥ Godnatt, rätt så långt inlägg, btw.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback