Jag dör av trötthet, bye!

Har seiöst funderat på att gå i ide. Jag orkar itne det här vädret. Vill ha sol, vill ha värme, vill ha sommarlov, vill ha massa mer saker. Jag har prov i svenska imorgon, så jag måste nog gå och plugga. Fast jag vill inte. Vill läsa min bok, läser sista delen av hungerspelen trilogin, Revolt. Började läsa Fatta Eld igår och läste klar den i skolan, sen nu ar jag börjat med sista boken. Det är bra.
Men om jag lägger mig och läser en stund nu, går och äter lite sen och pluggar samtidigt och sen kan jag läsa lite till innan jag går och lägger mig. Det blir bra.
Tack för mig, nu ska jag äta leverpastej.. 
(som vanligt avslutar jag vare inlägg sådär lagom seriöst..)


Jätte fin blogg. =)



(Kolla gärna in min blogg och om du gillar den får du gärna följa på bloglovin)

2012-04-27 | 21:28:20

Hej och vilken fin blogg du har!

Skulle du vilja kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar efter dig?

Bara om du vill alltså men det skulle vara jättegulligt!

Kram

2012-04-27 | 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback