Kryckor... Bra jobbat Moa

Igår... Haha! Var os skolsystern för det var nån sån här kontroll. Iaf, på väg tillbaka till klassrummet tänker jag att jag ska styla lite inför klassen och "hoppa" in igenom dörren (som var öppen) och sen glida in på (fötterna) golvet.. Men vad gör jag? Jo precis när jag ska hoppa över tröskeln smäller jag i hela min fot i tröskeln och faller iprincip in i klassrummet. Det gjorde himla ont, haha.. Alla stirrar -såklart- på mig och min lärare sade "ajj, det måste gjort ont..?" men efter som att jag inte ville skrika rakt ut av smärtan (det gjorde jag senare istället), så sade jag bara "nej då..". Läraren tittar fortfarande på mig och säger "det var en jävla smäll", "det är lugnt" säger jag och går haltandes till min plats. Eftersom att alla fortfarande tittar på mig blev det ju inte direkt mindre pinsamt. Efter en stund insåg jag att det blödde från min stakars tå. Kan ni fatta det, min tå fick mens! Nej men jag fick ett plåster och så. Sen efter skolan fick jag skjuts hem eftersom att jag inte kunde gå.
Klockan 15.30 (typ) gick jag ner till tåget, det som i vanliga fall tar 5-8 min att gå ner till stationen, tog nu närmare en kvart.. SUCK! Sen var det ungdoms-avslutning i S-tälje. Träffade -nästan- alla tjejer och så. Och ja, det var inte så mycket mer med det. Fick också "kompis-pris", det var ju kul.. att de tycker att jag är snäll och så, menar jag, hehe! Kom hem och gick och la mig runt halv 11.
Idag kan jag ju fortafarnde inte gå, vilket suger eftersom att jag inte kommer kunna träna idag. Eller på Torsdag, så jag fick skjuts till skolan och så. Orkar inte berätta om skolan, den var bara vanlig och så. Mamma kom och hämtade mig efter skolan och vi åkte ner och fixade kryckor till mig. JA! eller nej föresten. Jag känner mig sjukt handikappad eftersom att jag inte får stödja på foten och är beroende av kryckorna.. Men jaja, SOLEN SKINER UTE OCH DET ÄR AZUM! Ska sätta mig ute en stund och plugga. Jag hoppas att ni har det bra och att ni inte är skadade. Kram


Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg fast bättre! Kolla in och se ifall du / ni vann! Om inte? Anmäl dig / er gärna igen :d

http://spoink.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-fast-battre-ny-omgang-1.html



Några speciella planer inför helgen annars? :D

2012-04-26 | 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback