Lång dag, super trött

Jag skulle kunna dö nu. Av trötthet alltså.
Började dagen klockan 9 då vi åkte upp tillskridskojohan i Blackeberg :) Har fixa skridskor till mig. Nya skridskor. Fast egentligen har vi bara fixat skon, värmt upp den och passat in den efter min fot och lite sånt. Vi var där i närmare en timme faktiskt ;) Sen skulle han beställa skenan, för han jade den inte hemma så den skulle komma på Måndag tror jag så jag får mina skridskor på Tisdag, hoppas jag! Sen åkt pappa till jobbet och vi andra drog hem till bror min :) (fast han var inte hemma dock) Där lämnade vi av syster och brorsonen som ska sova där tills på Lördag och sen åt vi lunch där också. Satt och pratade och fikade också med Shirin. Och Benjamin. Himla mysigt :) Sen var vi bara två kvar.. Vi åkt till farfar, han är på sjukhuset och segar. Haha nej men han har brytit vristen och så.. Stackars han ju :( Did kom även farbror och kusinerna. Haha, har träffat nästan alla i släkten idag ju :D Sen kom vi i alla fall hem vid 8,åt mat och så. Jag har börjat läst Hunger-spelen också. Känns som att man måste läsa böckerna när man sett filmen..

Nej men nu ska jag stupa i sängen, eller vad man nu säger. Imorgon blir en spännande dag, troligtvis. Men det får ni veta imorgon. Kram


Om jag inte redan tipsat dig, får jag göra de då?



Jag har en kanon tävling i min blogg där du kan vinna inredning :) Presentkort!



Kolla in och var med:) http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html

2012-04-13 | 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback