Morgondagens planer

Dagen har vart i stortsett händelselös. Har inte orkat gjort någonting, bara lyssnat på musik och så. Har chillat helt enkelt ;) Jag skulle egentligen ha gjort lite saker men allt blerv inställt. Skulle ha hämtat ut en ny phone och var med kompisar nu på kvällskvisten men aa, det blev inte så.. :)
Imorgon då? Då lämnar jag Gnesta rätt tidigt faktiskt. Ska upp och hämta lite saker, fixa skridskor och träffa lite utav släkten :) Det ska bli jättekul!
Vad ska jag säga mer? Jo att videon när jag sjunger är på väg nu!  Har vart låt. Eller 2 låtar som jag ska välja emellan. Sen, då ska ni få! Haha... Jag vet inte, det känns som att jag alltid är så himla seriös när jag skriver inlägg.. Hmm. Aja, hoppas att ni har haft en super dag. Kram





jag tycker att din blogg är fin, kika gärna in på min :)

ha en bra kväll !

2012-04-11 | 21:07:21

Sv; HAHA, aaww. TAck♥ Super söt blogg♥ Händer sen?

2012-04-12 | 13:40:33

sv: tack så mycket finis! :)

2012-04-12 | 19:46:39

Jätte fina bilder!



+ bloggen va jätte fin, gillar desingen! :D <3

2012-04-12 | 22:32:13

fy fan va lågnt och fint hår du har:o:o :D

2012-04-12 | 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback