Snart är det slut..

KM 2012♥

Åhh! Bara 2 ynka ispass kvar innan säsongen är slut. Vilken äcklig ångest jag har. VILL INTE!! :( Och så börjar barmaken istället. Sjukt mycket jobbigast (oftast) men också sjukt bra! Haha. Min kondis är inte på topp längre, det märktes på idagens träning.. Nej då men det ska ju vara jobbigt, annars får man ju inte ut nått av det, right? ;)
Ispasset var azum. Det gick faktiskt himla bra! Tror att jag stod alla dubbelhopp förutom lutz (vi hoppade inte dubbelaxel) :D
Tror också att jag vet vart jag ha prao :) Men aa. Ni fick ett litet "tränings-inlägg". Kram


Hej!Super fin blogg! var gärna med på dagens blogg tävling! :) kram

2012-04-01 | 18:27:32

fin bild! :D

2012-04-01 | 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback