Ångest.

nu kommer ett sånt här inlägg med massa fula känslor.
Åh, har sån ångest. Vill inte börja nian, vill inte börja skolan, vill inte tillbaka till rutiner, vill inte. Helt ärligt, jag kommer kollapsa i år i skolan. Jag kommer plugga ihjäl mig. Jag kommer inte få något annat liv. Fuck. Sista året i grundskolan, sista året som "liten". Hej Ångest. Jag är så äckligt rädd för det här. Nu gäller det.
Så fort jag tänker på att jag ska börja nian får jag en klump i magen, typ. Tänk om jag inte pallar och bara skiter i allt. Då är jag ju helt borta, helt körd, utkastad från allt som jag vill bli. Konkurrensen är stenhård, men jag ska klara det. Skitsamma om jag inte får något annat liv. Jag menar, jag klarade mig med C som sämsta betyg och jag pluggade inte ihjäl mig. Men seriöst, i år kan jag  plugga ihjäl mig om det är det som krävs för att jag ska få A i alla ämnen. Så är det bara. I'll made it. Bloggen kommer ju finnas kvar, ska fixa lite på den och sen är den igång igen. Antagligen med flera mobilinlägg men endå. Jag börjar skolan på Tisdag, sen kör vi.
Jag satsar på 320 poäng.

lilla hjärtat jag har ingen aning hur du känner dig för jag själv var inte ett dugg nervös att börja nian. Det jag kan säga att i nian så är det mycket jobb och sånt såklart men det värsta med nian var natinella proven för man visste att om man inte klarar dem så är det kört. Dock klarade jag mina och du vet ju att jag satsar inte ett skit och då är jag 110 % säker på att du kommer klara det galant! <3 Gymnasium var jag jätte nervös för men det har gått utmärkt det kommer det göra för dig med. puss från boss<33

2012-08-18 | 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback