Bloggen kommer i andrahand.

Jag vet inte riktigt hyrning ska förklara, jag mår rätt dåligt just nu. Mådde dåligt innan lägret med det blev bättre under lägret för jag hade alla underbara människor där<3 Sen hade jag en svacka även under lägret men det skiter jag i nu. Och så kom jag ju hem idag, och jag vet inte vad jag ska säga. Verkligheten kom ikapp mig. Jag åker på träningsläger (som ska bli shit kul!) på måndag och sen är jag hemma en vecka och sen börjar skolan... Och det är det jag verkligen har ångest över. Att börja 9:an kanske inte låter så märkvärdigt men för mig är det det. Nu gäller det, sista året i grundskolan. Sista året som ett "barn", sista året. Fan, jag kommer inte palla trycket.


Du får vara barn så länge du vill, tänk hur det blir sen när du är 18. Jag känner mig inte ett dugg vuxen. ;)

2012-08-10 | 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback