Facebook grej

Simon Hellström: känner inte men söt som tusan :)
Fanny Nymark: Snygg tjej som jag inte träffat på väldigt länge :)
Miranda Isabelle Söderdahl Bjuvgård: Rolig, snäll & super fin tjej jag vill lära känna bättre :)
Julia Johannesson: Åh jullis! Sockersöt tjej jag träffade på Vässarö och saknar något otroligt mycket.
Erika Grape: ERKO! Snäll och söt liten flicka, hehe :P Saknar dig på isen kompis!
Felix Manfred Rosander: Snygg grabb jag inte träffat på så häääär länge ;)
Minna Lindberg: Snygg tjej jag inte känner:/
Lisa Bister: Första saker jag tänker på är...BAGDAD. Söt tjej från konståkingslägret på Gotland och som jag hade riktigt roligt med :D
Amanda Elin Bergbom: Min son. Min grabb. Har haft så roligt med dig och det är såå tråkigt i skolan utan dig.. :(
Wilma Åkerström: Söt och rolig tjej från stallet :)
Linus King Gunnars: Gick i min skola ett tag, känner inte så bra men aa :)
Sanna Ljungberg: Känner inte så bra men vill lära känna! Söt och snäll brud ;)
Isac Norlin: Söt kille jag inte känner men aa :P
 Elin Karlsson: Fin tjej jag inte känner men vill lära känna! :)
Mathlida Lundgren: Sjukt snygg brud jag saknar som satan! HAHA, jag kommer ihåg när vi kallade dig för mattan eller moroten.. Åh minnen! :D
Josefina Gärling: Åh, älskling! Har så många minnen med dig! Är så glad över att vi träffades, verkligen! Saknar dig snygging!
Johannes Alm: Asball grabb jag träffa några gånger förra sommaren ;)
Andreas Leberger: Snäll kille jag inte känner :/
Juli Fjellström: Super söt tjej jag har träffa någon gång? 
Jouel Gorgis: Snäll och söt tjej från konståkningen
Asta Bush: Snygg och rolig brud jag vill träffa så mycket mera! :D
Emma Ericsson: Fin, snäll, rolig tje jag saknar :)
Michaela Blom: Assnygg tjej jag inte känner men vill lära känna :)
Linn Mikaelsson Drake: Söt tjej jag saknar :)
Rebecca Nilsson: Snygg och rolig tjej jag saknar :)

detsamma min fina. saknar dig massor!<3

2012-08-26 | 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback