Kväll

Godkväll people. Hehe, nej men hej. Jag är så otroligt trött, usch.Jag skriver det i varannat inlägg men jag är trött just nu. Jag behöver vila, behöver en paus. Alltid när jag blir sjuk eller bara är sjukt trött och utmattad (inte av sömnbrist alltså...) så tänker jag antingen dubbelt så snabbt eller hälften så långsamt, fattar ni vad jag menar? Alltså, jag tänker jättejätte fort, eller så tänker jag som i solw motion. Det är så läsktigt, när jag inte kan tänka fort, så himla läskligt. Men i alla fall, efter skolan så bytte jag om till mjukiskläder, jag har städat mitt rum, pluggat, och lite sånt. Nu har jag och mamma fixat i ordning lite saker och nu ska vi ha en sånt här mysig kväll, typ :) Imorgon ska jag göra det sista med designen, sen lägger jag inte den :) kram
(btw, 2 VECKOR KVAR TILL THAILAND)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback