Packar

 
Sorry för ingen uppdatering, har inte haft ork eller vilja.
Packar det sista inför resan nu, iiiiiiii!! ÄR SÅ HÄÄÄÄÄÄR GLAD. Kommer ta med mig datan och kameran och uppdatera så gott som det går såklart :)
 
 
 
 

Fin blogg och fina bilder! Var någonstans ska du fara? :D

Kram!

2012-12-21 | 22:18:59

Hej!
Jag såg att du hade skrivit en fråga i juliahofswedens blogg om vart hon köper sina VS produkter. Vet inte vart hon köper/beställer men jag har beställt mina på beutyplanet.se
Hoppas du blev glad!
Ta gärna en titt på min blogg:)

2012-12-21 | 22:37:15

Fin blogg och fina bilder, har även en likadan tröja som du hade på den där bilden med din kamera på :D
Titta gärna in på min blogg och lämna en kommentar kanske :)

2013-01-05 | 03:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback