A & B ♥

rukbriken är lite konstig dock.
Det känns som att jag lever i S-tälje. Haha. Idag var det träning, det gick bra. Tränade på test (testet är på torsdag nästa vecka, tror jag?) och på uppvisningprogrammet :) Iaf, imorgon är det alltså match och uppvisning. Jag tycker faktiskt att ni kan åka till Scaniarinken och kolla på matchen, jag menar. SSK fyller ju faktiskt 110 år ;) Helt klart nåt att fira :)¨Och sen är det träning på torsdag igen. Haha vi skulle nästan kunna sova där hela tiden under de här 3 dagarna. bara för att det är jobbigt att åka upp och ner hel tiden.. Fast det funkar ju, eftersom att det är så sjukt kul att träna! :D
Just nu sitter jag och kollar på Project Runway :) Får se om jag antingen går och lägger mig tidigt eller så spelar jag sims hela natten ^^ Hoppas att ni har haft en trevlig dag, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback