Allt blev grymt ändå!

Blev en härlig eftermiddag/kväll med finaste tjejerna! Träning som vanligt, fast inte super hård barmark. Vilket var ganska skönt. Snäll tränare man har som inte gav oss så hård träning, kanske för att det är alla hjärtans dag? *blink, blink* ;)
Jag har världens finasta familj, för när jag kommer hem möts jag av min lillasyster. Hon ger mig en liten nyckelring med två nallar på (se bild nedan↓). Sen hade mamma köpt chocklad och geléhjärtan! Och sist men inte minst, det jag älskar mest utav allt Linth-Lindor. Galet glad tjej! fast jag vore gladare om jag hade dig.


Hejhej! fin blogg du har! förstår vad du menar med att plugga ihjäl sig... :/ haha gör samma! ändå skönt att höar att det inte bara är jag som gör det... :) haha

kram<3

2012-02-14 | 22:22:18

fina bilder:)

2012-02-15 | 03:48:13

Fina bilder! allt bra med dig? :)

2012-02-15 | 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback