Dag 3 - min favorit årstid och varför

Min favorit årstid... är nog sommaren, eller sent på våren, eller tidigt på hösten.. Aa, sommeren typ :) Varför? Ja, den största anledningen är väl för att det är vaarmt och för att det inte är nån skola, det är kul, hehe ^^
 
Jag känner mig sådär lagom seriös så jag ska nog sova snart.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En låt du lyssnar på när du är arg/glad/ledsen.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål på kortsikt - och varför.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En bild på någon/ något som har störst inverkan på ditt liv
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 9 – Något du längtar till.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – Mitt drömbröllop.
Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 13 – Någonting jag ångrar.
Dag 14 – Innehållet i min väska.
Dag 15 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 16 – Min favorit film.
Dag 17 – Någon du ser dig vara gift med / vara med i framtiden
Dag 18 – Något du är stolt över de senaste dagarna
Dag 19 – Mitt favoritprogram.
Dag 20 – Den nyaste bilden på dig själv
Dag 21 - 5 saker som du gör varje dag
Dag 22 - En låt som gör dig glad
Dag 23 - En bild på dig sälv som du själv inte tagit
Dag 24 - En sak du skulle vilja hha just nu
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Din favorit outfit
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Vad var bäst respektive sämst denna månaden

Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/sv/search/tinanj.se där isåfall så lovar jag att börja följa DIREKT! :)

2012-02-03 | 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback